Forum Cthulhu Strona Główna

Cthulhu
Realm Hellfire
 

Regulamin - Gildia

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Cthulhu Strona Główna -> REGULAMINY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metalman
Administrator



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 5402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 4:02, 16 Wrz 2009    Temat postu: Regulamin - Gildia

REGULAMIN GILDII


1. Zasady Ogólne

• Guild Master to założyciel gildii i osoba nią zarządzająca. Podejmuje wszystkie decyzje dotyczące spraw Cthulhu. Ma decydujące zdanie w sytuacjach spornych oraz nieregulowanych przez niniejszy regulamin. Jego zdanie jest niepodważalne i nie podlega dyskusji.
• Niezależnie od aktualnej rangi w gildii pozostałym jej członkom należy się szacunek a ich zdanie ma przeważający wpływ na decyzje podejmowane przez Guild Mastera i oficerów.
• W razie nieobecności Guild Mastera jego rolę przejmują oficerowie, którzy decyzje podejmują po naradzie ze sobą.
• Każdy członek gildii powyżej rangi Rekrut powinien posiadać konto na gildyjnym forum i odwiedzać je co kilka razy w tygodniu.
• Wszystkich członków Cthulhu cechuje kultura osobista, zarówno wewnątrz gildii, jak i poza nią.
• Członek Cthulhu zachowuje się z godnością, dbając o dobre imię i wizerunek gildii (nie żebrze, gra fair play, postępuje zgodnie z regulaminem serwera i przyjętymi zasadami i manierami gry z innymi ludźmi).
• Gildia jest nastawiona na grę PvE i social. Wewnętrzny podział dotyczy osób, które mają zamiar uczestniczyć w rajdach oraz osób niezainteresowanych regularnymi rajdami.
• Członek gildii wybierający się na dłuższy urlop zobowiązany jest powiadomić o tym któregoś z oficerów i zadbać o to, by w jego notce pojawiła się informacja o planowanym czasie nieaktywności.
• Obowiązkiem każdego członka gildii jest pomoc merytoryczna osobom, które o nią proszą. Dotyczy to głównie uwag związanych z postaciami i ich umiejętnościami. Zależy nam, by każdy opanował swoją postać w najlepszym możliwie stopniu, po to by jego przydatność w trakcie raidów była maksymalna.

2. Guild Chat

• Na czacie nie przeklinamy, nie obrażamy innych graczy, nie nadużywamy zwrotów typu ej.
• Nie mieszamy całej gildii do naszych porachunków, kłótni i prywatnych sporów.
• Nie spamujemy.
• Nie rozmawiamy o bugowaniu.
• Karą za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych punktów regulaminu dotyczących czatu jest degradacja, mute, w skrajnym przypadku wydalenie z gildii.

• W szczególności używamy kanału gildyjnego do:

- zgłaszania pytań związanych z grą
- ogłaszania istotnych informacji związanych z gildią
- informacji na temat organizowanych rajdów
- ogólnych rozmów związanych z gildią i jej funkcjonowaniem
- zgłaszania próśb o pomoc w questach (unikamy jednak nachalności i krzyku)
- zgłaszania próśb o pomoc pieniężną (jednakowoż niedozwolonym jest żebranie na czacie gildii).

• Jeżeli na kanale gildyjnym trwa ważna rozmowa (w szczególności, kiedy wypowiadają się oficerowie), uszanuj to proszę i nie zajmuj niepotrzebnie kanału.

3. Rekrutacja

• Do gildii przyjmujemy ludzi, a nie ich postacie w grze.
• Możliwość rekrutacji posiadają oficerowie.
• Rekrutujemy tylko osoby porozumiewające się w języku polskim.
• Każdy gracz ma prawo posiadać więcej niż jedną postać pod warunkiem wskazania która to main, a które są altami.
• Rekrutujemy postacie od 60 levelu, chyba że jest to alt któregoś członka gildii wtedy nie ma limitu.
• Postać mająca mniejszy level niż 60 może zostać przyjęta do gildii za zgodą Oficera zajmującego się rekrutacją.
• Gracz zostaje przyjęty do gildii po akceptacji jego podania przez oficerów oraz po akceptacji GM.
• Opinia GM w sprawie przyjęcia jest decydująca.

4. Bank Gildii

• Gildyjnym bankiem zarządza wyznaczony do tego celu oficerowie zwani dalej Bankierami i to oni podejmują decyzje dotyczące banku.
• Bankowe Taby podzielone są według kategorii – itemy wrzucamy tam, gdzie ich miejsce.
• Poziom dostępu do banku określony jest przez aktualną rangę w hierarchii gildii.
• Dzienne limity ustalają Bankierzy w porozumieniu z Guild Masterem.
• Itemy wybieramy tylko wtedy kiedy zamierzamy z nich korzystać, w żadnym wypadku na sprzedaż w celu pozyskania dla siebie gotówki.
• Każdy wkład jest dobrowolny i niewymuszony.
• Do banku wrzucamy itemy, które mogą być przydatne dla pozostałych członków gildii.
• Każda próba manipulacji przy banku wiążąca się z pozyskiwaniem większej niż określona rangą dzienna ilość gotówki/itemów wiąże się z natychmiastowym obniżeniem rangi do poziomu rangi karnej Czarna Owca, a w skrajnych przypadkach wydaleniem z gildii bez możliwości powrotu.
• Co pewien czas Oficer zajmujący się bankiem sprawdza porządek, przeznaczając na sprzedaż bądź disenchant bezużyteczne przedmioty. Pieniądze i materiały w ten sposób pozyskane trafiają do banku.

5. Rangi

• Przydzielaniem rang zajmują się wyznaczeni Oficerowie.
• Poszczególne rangi wraz z wymaganiami:

Rekrut - to ranga podstawowa przydzielana na okres próbny zaraz po przyjęciu postaci do gildii

Member - do uzyskania wymagane jest co najmniej 10 dni aktywności w gildii. Jest to ranga podstawowa dla każdego członka gildii, który nie jest nastawiony na regularne raidowanie i nie podlega regulaminowi raidów. Ranga ta oczywiście pozwala również na branie udziału w raidach gildyjnych, pod warunkiem że owa osoba wyrazi na to zgodę oraz będzie potrzebna w składzie.

Cthulhu Knight - ranga specjalna, nadawana tylko osobom zaangażowanym w rajdy. Każdy Cthulhu Knight musi przestrzegać regulaminu raidów. Jeśli osoba otrzymała już taki tytuł, a nie wykazuje aktywności oraz obecności na rajdach, będzie zdegradowana do rangi Member.

Bank Master - zaufana osoba oddelegowana przez GM do opieki nad bankiem. Porządkuje taby, umieszcza itemy we właściwych miejscach (np drop po raidzie / materiały), na prośbę graczy wydaję w odpowiednich ilościach dostępne materiały, prowadzi wykaz pobranych dóbr. Do Bank Mastera zgłaszamy wszelkie zapytania o zawartość banku.

Oficer - osoba szanowana w gildii, wybrana przez GM'a do pomocy przy prowadzeniu Cthulhu. Odznacza się ponadprzeciętnym wkładem w życie gildii, Oficer powinien potrafić prowadzić raid i tłumaczyć taktyki, jednakże prowadzenie raidów nie leży w kompetencji wszystkich oficerów, niektórzy zajmują się rekrutacją, bankiem bądź innymi ważnymi dla gildii aspektami. Nowych Oficerów promuje Guild Master po konsultacji z pozostałymi oficerami.

Czarna owca – ranga karna - wymagane ostrzeżenie przed zdegradowaniem.

• Możliwe (nie wszystkie) przyczyny "awansu" do rangi karnej :

- notoryczne wulgaryzmy
- obrażanie innych
- ninja looting
- ”skrajny debilizm”
- bugowanie
- składanie aplikacji do innej gildii
- inne formy mocnego naginania zasad gildii i łamania regulaminu

O degradacji do poziomu rangi karnej decyduje Oficer po zapoznaniu się z okolicznościami.


6. Kadra / GM i Oficerowie

Metalmanpl

• Norbii
• Zuluk
• Dohrian
• Nirven
• Valaquenta
• Ralza
• Heki


7. Odejścia i Powroty

• Każde podanie byłego gracza jest rozpatrywane indywidualnie
• Gracz może (lub nie) zostać przyjęty dopiero po akceptacji podania przez oficerów i GM
• GM ma ostateczne i decydujące zdanie
• Opuszczenie gildii przez gracza jest równoznaczne z utratą dotychczasowego statusu w gildii. Gracz traci rangę, zebrane punkty dkp oraz dostęp do banku.
• Osoba powracająca (powtórnie przyjęta) w nasze szeregi jest traktowana na równi z pozostałymi rekrutami i obowiązują ją te same zasady.

8. O dokumencie

• W razie konieczności regulamin może ulec zmianie o czym członkowie gildii zostaną niezwłocznie poinformowani.
• Regulamin obowiązuje od dnia 16 września 2009 roku.
• Autorem regulaminu są GM i oficerowie gildii Cthulhu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Metalman dnia Nie 4:23, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 18 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Cthulhu Strona Główna -> REGULAMINY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin